söndag 15 februari 2015

Grönt är skönt

Vårstädar kropp och själ. Planerar träning, jobb och fritid. Masserar en tanke om och om igen. Kommer fram till samma svar om och om igen. Jag är redo. Tänker att vissa chanser bara kommer en gång och att jag bara ångrar det jag inte gjorde. Så jag tänker ta chansen. Återkommer om detta såklart. Så snart jag är klar att formulera mig.

Yogar varje morgon. Snällt och varsamt. Rehab fem av 7 dagar i veckan. Tufft och bestämt. Crossfit då och då - nyfiket och glädjefyllt.

Och vatten. Älskar simningen. Crawlar för glatta livet och drömmer mig bort till en strand och en solnedgång. En surfbräda. Tänk. En surfbräda. I pingst händer det.


Grönt är skönt. Renande och uppiggande. 

Home away from home. Crossfit Kristianstad. 


Nya, spännande stigar att trampa. Jag är redo.


1 kommentar:

  1. Åh vilket härlig inlägg. Jag är hyfsat avundsjuk på din surf-resa alltså! :P

    SvaraRadera